lördag 5 juli 2008

Soon, no more counting....

I. Morrn. Kväll. Har. Jag. Semester.
Jag vet, det är ett evinnerligt tjatande om min semester på bloggen, men har man aldrig haft en sommarsemester så är det värt att älta! Antingen har jag jobbat alla somrar (typ 11 av 10), eller så var jag mammaledig eller så har jag inte jobbat tillräckligt för att få semester! Och idag blev det klart... om mannen och jag vill så ställer världens bästa svärmor upp och är barnvakt till Tilde om vi två vill åka ner till Micke i Stockholm några dagar på "vuxensemester". TACK SVÄRMOR!!! Du ÄR världens bästa! Låt ingen säga något annat till dig!
Och om det blir lite sämre väder en dag så ska vi nog åka till Hudik på Buspalatset, McD och stan med alla ungar. Fått lite tips om att Buspalatset ska vara helt kanon!

Nej nu är det Göta Kanal på TV! Ha det!

/Hulda

Inga kommentarer: