tisdag 8 juli 2008

Familjen på turné!

I kväll har familjen varit på långväga tur, ända till Kyrkbyn, Kilafors! Vi var till Daniel-Olsgården och hälsade på Ann Zewgren och Lars Englund. Vi fick ett "flög" att vi skulle ha varit och hälsat på nån nu när vi har semester. Men nästa gång vi ska dit så ska vi sova över. Vadå, de har ju gäststuga!?! Tjejerna är ju redan hemma där, de lekte i gäststugan så det stod härliga till. Vi fick även hälsa på Dharma, Anns häst. Och jag kan säga att jag tycker inte om hästar men jag klappade, jag matade och var jättetrevlig mot Dharma! Annars idag har vi idkat trädgårdsarbete, eller ja mannen då! Han har klippt häcken, han har rensat ogräs, han har röjt busk och tvättat bilen och Bävern (ja inte min utan traktorn). Själv har jag rensat bort min tistelodling i växthuset, bakat kaka, tvättat och lagat mat för 7 personer två gånger!! Andra dagen i rad som Hårga Storkök har öppet! Men i morrn tror jag att det är stängt (kockens fantasi har tagit slut). Makaroner och korv finns det förstås (Annö!!) Mellan varven har jag även hunnit med att sitta i en solstol så pass så att det känns i skinnet ikväll!

/Hulda

Inga kommentarer: