lördag 28 juni 2008

Yes fan!

Klockan är mycket (jag vet) ,men vi bloggar ändå! Mannen har gått och lagt sig,en hård arbetsvecka tar på hans kropp(och psyke). Vi (jag) väntar på diagnos:Utbränd!
Jag har två dagar ledigt från holken, tjohoo. Sen går vi på igen och inväntar semester, en vecka till, sen jaalar är det SEMESTER! Har aldrig haft semester i hela mitt liv. Är det nånting bra?

Jag tror inte mammaledighet räknas, för min fick jag avbryta pga jobb!!!! Skyll mig själv, jag kanske anmälde mig för tidigt till AF, men OK det får jag ta!!! Men annars har jag alltid varit en sån som jobbat sommar! Men inte i år, nej då ska Hulda vara ledig för en gångs skull! Får se vart det bär, skärgård med Micke, fäbodvall i Nybo eller stugby i Leksand? Öppen för förslag!?! Vi kanske bara blir hemma också!!!! Men då vet ni ju vart vi är också!!!

/Hulda

Inga kommentarer: