onsdag 25 juni 2008

Åh fan!

Idag har jag en sån där dag när det känns som om allt går min väg (kommer inte göra det, så mycket vet jag) men det bara känns så. Vaknade i morse med ett ryck och lyssnade efter barn och TV innan jag kom på att det var ju bara jag hemma! Tjejerna sover visst hos farmor och Erik åker lastbil med mannen, så det var så lugnt och skönt. Det kanske känns bra idag med tanke på att jag är ledig och det är LÖN idag! Så idag ska jag åka och bränna pengar.... på mat, tvål, schampoo, tvättmedel och sånt annat roligt. Men jag en av de sällsynta som tycker att det är roligt att åka och handla sånt. Det är nästan lika roligt att gå in i en mat-affär och blåsa 2000 på mat som att köpa kläder för samma summa. Det är väldigt skönt att fylla kyl, frys och skafferi och veta att när man öppnar dörrarna för att laga mat eller baka så finns allt! Så letar ni mig idag så finns jag antingen vid mejerikylen på Prix eller bland tvål och schampoo på Rusta!!!!

/Hulda

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BALLAN!!!!!!

Inga kommentarer: