lördag 27 februari 2010

Nytt!

Ja, jag kände att bloggen behövde en liten "makeover". Den hade sett lika ut ett bra tag nu så det var dags för lite förändring.
Som det känns så är det inte bara bloggen som behöver förändras, även jag skulle behöva det. Vill ha en ny garderob, vill klippa mig och göra nåt kul med håret... Smurfen var till frissan i veckan och klippte av sig sitt långa långa hår, så nu har hon en kort page...men när ska mamman göra nåt då tro. Skulle vilja färga håret rött igen men jag vet inte... Är även i starkt behov av ett par vändor i solariet!

Som det känns nu lägger jag mina pengar på mat, Smurfen och holken. Det kanske är dags att investera i sig själv någon gång också...? Men.., har jag mat och tak över huvudet är jag nöjd, och är Smurfen nöjd är jag glad!

/Tina

Inga kommentarer: