tisdag 16 februari 2010

Det närmar sig!

Inte så lång tid kvar nu, bara veckor..."the big three-five", alltså dags att fira den 35:e födelsedagen! Jag vet inte hur jag vill ha det...det är ju trots allt lite halvjämnt, så ska man ha en fest eller inte? Vad ska man bjuda på? Hur mycket ska man engagera sig? Hur många ska/kan man bjuda?

Och ju mer jag tänker på det, desto mer gammal känner jag mig. Det känns som en väsentlig skillnad på att fylla 34 och 35! Fast det är ju inte det egentligen...men det känns så bara...
Äh, man är ju inte äldre än man gör sig, så då kanske man inte är äldre än 22 i alla fall!!!

En komplettering på min önskelista ska jag väl slänga in också:

-Presentkort på Åhléns
-Presentkort på Ekmans
-Presentkort på Björkmans
-Muffinsformar, bullformar och sånt från http://www.kalasform.se/
-Pengar
-Blomstercheckar

Nä nu börjar det luta åt att det är dags att göra kväller. Det börjar bli gäspigt och många blinkningar. Ska försöka göra ett längre inlägg i morrn (kanske) om vad som hänt den senaste tiden.

/Tina

Inga kommentarer: