lördag 17 april 2010

Inte mycket som behövs!

Eftersom gårdagen var en riktig j-a skitdag, på obeskrivligt dåligt humör, saker som jävlades och folk som man inte kan få raka besked av, så blev följden att jag gick och la mig väldigt tidigt (22.30) för att vara jag.
Effekten av det blev såklart att jag vaknade tidigt imorse och var fortfarande lite halvgrekig, så jag drog på mig paltorna och gympadojjorna och iväg på en promenad. Och tänk vilken skillnad frisk luft, motion och AC/DC, Fogerty, Takida i lurarna kan göra! När jag kom hem tillbaks så hade mitt humör stigit flera procent och jag var pigg.

Då var det dags att dra igång med tårtan till Tessan och till det så drog jag igång Spotify. Om det var bättre innan så blev det nästan bra nu. Lite David Guetta, Winnerbäck och några gamla godingar som Judas, Hanoi Rocks och Maiden fick höja humöret ytterligare! Så det behövs inte så mycket för att boosta humöret! Att en del människor är som dom är, det kan jag inte rå på, men dom kan tänka efter lite själv. Det finns fler människor i världen, och även om dom tycker att det dom gör inte påverkar nån annan så gör det faktiskt det! Jag är inte världens bästa själv, men det är jag i alla fall medveten om!

/Tina

Inga kommentarer: