fredag 1 augusti 2008

Lögnaktiga människojävlar!!!

Hur kan man så fräckt stå och dra lögner rakt upp i ansiktet på människor? Helt och hållet fabricerade påståenden. Inga namn, men jag har alltid trott det bästa om människor men idag fick jag det bevisat att det ska man visst inte göra! Inte ens sådana som man trodde att man kunde lita på. Rena och skära lögner, totala osanningar. Tack och lov för SANNA vänner som berättar, så att man vet varifrån skiten kommer! Ja, mitt samvete är helt rent angående denna lögn som fabricerats. Jag vet vad jag gjort och det som sägs från annat håll är helt och hållet lögn och förbannad dikt! Detta kanske låter som ett försvarstal men jag blir så heligt förbannad och besviken på människor i kretsen omkring mig som gör något som detta! Lärdom av detta; lita aldrig på någon förrän de bevisat att de är värda att litas på och har förtjänat det!

/Hulda

Inga kommentarer: