fredag 22 augusti 2008

Jag erkänner!

Jag erkänner, jag har blivit en Sex and the city-junkie! Varje kväll sitter jag uppe mellan 23-00 och njuter av denna serie. Trodde aldrig jag skulle titta på den här serien men efter att ha slötittat i sommar när man haft semester och inte behövt kliva upp tidigt, så är jag nu fast i tjejernas vedermödor i det stora som kallas livet. Det är kanske tur att det börjar så sent, för mannen tyckte också att det var en bra serie, när han tittade i somras. Och skulle han ha suttit uppe till midnatt varje kväll när han ska upp runt 4.30 så har han inte blivit gullig att tas med!
Men nu är han ju gullig och snäll, så det är väl tur att han går och lägger sig!

Jag vet inte vem jag har som favorit-karaktär, alla har sin charm. Carrie, Samantha, Miranda eller Charlotte? Jag tror jag väljer allihopa annars hade inte kvartetten varit den den är....

/Hulda

Inga kommentarer: