söndag 3 januari 2010

Åsidosatt syssla!

Känner ett sug efter att baka idag. Det är en syssla som blivit åsidosatt nu under helgerna, men det är svårt att baka när man knappt är hemma! Får väl se om det kanske kan bli några muffins ikväll eller så...

Var på IKEA igår, gjorde en hel massa fynd! Men lik förbannat när man kommer hem så upptäcker man saker man glömt... skulle ha en massa ramar att måla och göra en "wall of wisdom" i lägenheten men kom jag ihåg att köpa det? Svar nej!!!! Men jag lyckades i alla fall komma ihåg att köpa en taklampa till sovrummet! Det som jag glömt de senaste två gångerna jag varit dit.... Och så blev det en ugnsform, en massa ljus, förvaring till Smurfens rum, ett litet bord till hennes rum, köksgrejer m.m.

I morgon så är det måndag igen och sen står det inte på så är det ledigt igen! Mitt i veckan! Och sen så är det helg snart igen...

Tycker fortfarande det är tråkigt att vissa människor inte kan stå för vad de säger. Bryr sig visst inte om vem eller vad man trampar på för sin egen vinnings skull! Men jag säger då det: en dag kommer det straffa sig och den människan kommer att få äta upp det h*n sagt!!! För man säger inte en sak till mig, gör på ett helt annat sätt och beter sig sen som ett arsle! Ursäkta mina hårda ord här på bloggen men det finns vissa saker som gör mig irriterad och en av dom är skenheliga jävlar som tror att dom kan komma undan med vad som helst!

/Tina

Inga kommentarer: