söndag 20 december 2009

Surr!!!

Jaha, så var det söndag igen! Vart f-n tar veckorna vägen?! Det går så fort så jag begriper inte!

Igår var jag till Söderhamn med Pär och fixade sista julklapparna och julmaten. För hur det än är så ska vi fira julafton tillsammans. Vi är ju inte så oense så vi ska börja tjafsa om att "dela" på julafton och ta halva dagen var, eller ha två julaftnar... Nej, vi kör som vi brukar med stugan full, paketrace, julmat å långbord... Känns bra!!!

Blev även två julklappar till mig själv igår, en hallmatta och en skohylla på Jysk. Två saker som jag verkligen var i behov av, och när det fanns på Jysk till ett väldigt bra pris så var det inte så mycket att fundera på! Finns mycket andra saker som behövs till min lägenhet, men just dom här sakerna var det lite prioritet på. Önskar att jag hade lite pengar över för då skulle jag åka till det stora möbelvaruhuset söderöver och handla en hel massa grejer! Man upptäcker allt eftersom tiden går att man saknar en del saker...typ konservöppnare! Men jag har önskat mig presentkort på IKEA i julklapp så vi får väl se vad Tomten har med sig i säcken till mig...?!

Finns ju mycket jag skulle vilja ha till lägenheten men det är ju bara att ta det pö om pö. Behövs inte bli perfekt på en gång, även om man skulle vilja. Men det är ju så kul att handla möbler och pryttlar!!!

Nej nu ska jag väl försöka göra nåt vettigt med den här dagen också... Inte för att jag vet vad men...försöka kan man väl!

/Tina

Inga kommentarer: