onsdag 16 december 2009

Stortag!

Andra inlägget på lika många dagar! Kors i taket!!!

Har inte haft så mycket att skriva om, och ingen lust heller för den delen. Och när jag haft lust att blogga har jag lagt kraften på bakbloggen istället...

Vad har då hänt senaste tiden? Ja det vet ni ju, men annars då...? Hmm, inget särskilt egentligen. Jag grejar i lägenheten, bakar, jobbar och finns till. Försöker julstöka, men det blir inget riktigt gjort. Har till exempel inte slagit in en enda julklapp än! jag som brukar vara färdig med allt utom matinköpen vid den här tiden. Brukar vara en av dom som står och tittar på när övriga världen stressar ihjäl sig...men i år kommer jag att vara en av dom!
Jag har inte bakat nåt till jul, inte gjort en massa hemgjort godis, inte lagt ner någon tanke på julklapparna så att dom blir personliga med en tanke bakom... Blä för mig själv! Jag som brukar vara en riktig "Tomtemor"!

Nej nu har jag i alla fall visat livstecken!
Ha det bra alla!

/Tina

Inga kommentarer: