torsdag 17 december 2009

Pusselbitar!

Nu! Äntligen känns det som att det lossnar! Bit för bit ramlar på plats!

Julklappsidéerna bara kommer till mig, gäller bara att hinna fixa dom! Kanske hinner lite imorrn kväll... För på lördag är det fullt upp. Då ska julmaten inhandlas, köttbullar rullas och de sista (?) klapparna shoppas. På söndag blir det utflykt till mamma och mormor för att hämta ner alla julklappar, eftersom det inte finns en möjlighet att få dom att fira med oss. Ja, mormor skulle säkert gå men inte vrång-morsan! Hon kan inte bita ihop i några timmar och stå ut med att vistas i närheten av pappa! Nejdå, var vrång då! Det är hennes förlust....

Var in på Dollar idag och sprang på några saker som blir perfekta för några av mina idéer! Ibland ska man ha tur! Får se om jag hinner fixa till lite imorrn om jag kanske kan lägga ut nån bild....

Har även varit sååå sugen på att gå ut på juldagen och nu är det löst också! Den avdelningen har jag också fixat idag!

Jobbet går också bra...allt flyter på och allt går bra känns det som. Kommer in i allt mer och mer, och folk känner kanske att även jag kan lösa problem nu och inte bara kollegan! Det känns bara bra!!!

Nej, nu ska jag slöa i soffan en stund innan jag ska stoppa Smurf i säng. Hon har varit på skol/julfest ikväll och är bara liiite hög på socker! Men det är ju jullov så vad gör det om hon får vara uppe!?

/Tina

Inga kommentarer: