fredag 2 juli 2010

Trött!!!

Jag är så kopiöst, fruktansvärt, inåt h-e trött!!!
Som jobbet varit den här veckan så känns det som att jag går under snart. Det här jobbet är det inte meningen att man ska sköta ensam i tre veckor har jag konstaterat! Är ju tur att vi lyckades förhandla till oss lunchstängt under dessa sex semesterveckor, annars har man ju brytit ihop...
Det ska bli sååå skönt med helg! Ska inte göra nånting särskilt utan bara vara ledig.

Har ju Smurfen den här helgen också så det blir inte så mycket aktiviteter. Bada och sola om det är bra väder antar jag... Men det är ju mycket annat som JAG har velat göra, tex Peace & Love i Borlänge, Big Lake Run, dragracing i Söderhamn, motordagar/bilträff i Stocka... Ja, det blir nog bra det här med...

Nej nu ska jag och Smurf göra oss klar och åka till jobbet. Hon följer med mig en stund innan Pär hämtar henne för att åka till tandläkaren där hon ska laga två hål och dra ut en tand... Tack och lov att det är gratis för henne!

/Tina

Inga kommentarer: