fredag 25 september 2009

Gårdagens fynd!

Jag och Smurfen stack upp till Edsbyn igår direkt efter jobbet för att kolla på Lindbergs årliga rea. Och vi gick ut därifrån med en del!
- Täckdress till Smurfen
- Mössor till Erik, Teresia och Smurfen
-Pälsmössa till Smurfen
- Handskar till Smurf och Teresia
- Fleecekrage till mig
- Skoterhandskar till mig
Och när jag kom hem så började jag fundera på en mössa jag sett, så imorse ringde jag till mamma och bad henne svänga förbi och köpa en sån. Så nu står man rustad inför vintern! Väntar bara på mina skidbyxor och jacka från DeVal... (måste komma snart).
Idag har jag och Smurf varit och flummat runt i stan. Inte på jakt efter nåt speciellt, bara gått runt och kikat. Jag skulle ha ett par nya leggings tills imorgon kväll, det var väl det enda målet jag hade, och det lyckades jag hitta också. Annars blev det väl lite smått och gott, godis, hårgele, presentpapper...
Imorrn vet jag inte vad vi ska göra fram tills vi ska iväg till Jönsson och ladda inför Tuppen. Smurfen ska sova hos farmor så vi behöver inte stressa hem på nattkröken, hoppas bara att det blir kul! Hörde att pappa med kompisar också skulle dit, kul!
Nej nu ska jag försöka hitta på nåt annat...
/Hulda

Inga kommentarer: