onsdag 30 april 2008

SISTA APRIL!!!

Hulda här!
Två härliga lediga dagar, har snart förbrukat en men kvällen är ju kvar....
Har tillbringat hela dagen på stan, från 8-14. Började med den sedvanliga promenaden med bästa Anny efter lämning av barn på skolan, men den blev inte så lång idag för vi hade mycket att göra båda två. Men 50 min blev det iaf! Sen har jag flängt som ett skållat o...n fram och tillbaka genom stadens gator och torg tills det blev dags att hämta barn vid skolan igen.
Hem, packa ur bil (som var full), ställa iordning kött och fågel till kvällens grillning och färga håret, som för övrigt är nyklippt av stans bästa frisör Martina!

I kväll kommer Ballan och Anny hit och käkar med oss annars vet jag inte så mycket vad som händer. Kanske det blir kase, kanske inte. En sak är säker: smällare blir det för det har jag inhandlat idag!

I morgon eftermiddag ska jag till Southharbor för att hämta mamsen och skjutsa hem henne till Guldbyn. Hon har varit ute på en Tallinn-kryssning så vi får väl se vilka godsaker hon har med sig i bagaget hem, för det blir inte gratis att få skjuts en dag som första maj ;)

Nej, nu ska jag försöka hinna att få lite sol på mig innan det är dags för matlagning!
Kanske blir fler inlägg senare om vi hittar på nåt roligt ikväll!

HA EN SKÖN VALBORG! Och var rädda om fingrarna.....
/Hulda

Inga kommentarer: