lördag 26 april 2008

Hulda har lördag kväll....

Ännu en arbetsdag till ända... Hur mycket folk kan det gå in i en korvkiosk egentligen? Svar:oändligt många! Lördag, lön, fint väder=klia i gräsmattan å grilla tycker jag.Men tydligen många som inte delar den uppfattningen med mig. Nåja,vad är väl en dag på jobbet? Helt Ok men det vore skönt att få vara ledig i morrn. Fast man får väl se det så här: ett jobb är ett jobb och jobb ger pengar så det är väl bara att bita i det sura äpplet! Men jag ser fram emot pingst-helgen, då drar vi, hela korv-ligan, mot Bålsta för mat, paraplydrinkar, Clabbe och Niklas Wikegård. Ser jag fram emot det eller?!!!!! Framför allt, vi kan umgås utanför jobbet för det gör vi inte speciellt ofta! Well,well nu sitter mannen bredvid mig och kollar på mig när jag skriver så jag känner mig lite psykad så nu får det vara nog för denna gång!!!!

10-4,over and out
/Hulda

Inga kommentarer: