tisdag 10 augusti 2010

Pistvakt och The Baseballs, Järvsö

Förra onsdagen var vi ett glatt gäng som drog till Järvsö för att titta på Pistvakt och The Baseballs. Vi var Eva, Markus, Höken, Tommy, Lars, Frida, Tom och jag. Det var en trevlig kväll! Det var länge sen jag hade så kul!
Pistvakt hade faktiskt tre stycken nya låtar, och hade tagit in sina kvinnliga "kusiner" i bandet.

Samtal, skratt och surr mellan spelningarna!
Som lite värdelöst vetande till den här bilden kan jag säga att Tommy håller 103 kronor i sin högra hand: Bacardi breezer 63-, chipspåse 20- och en liten plastmugg med jordnötter 20-!!!
Lite dyrt för en Breezer tycker jag, om man jämför med en halvliter Mariestad som kostade 54-!!!


Jäklar vilket drag det var när The Baseballs spelade! Helt omöjligt att inte ryckas med!


Har man inte sett dom live så är det något jag å det varmaste kan rekommendera!!!
/Tina





Inga kommentarer: