fredag 3 september 2010

Apropå....

Ja, nu har det blivit ett tag sen jag skrev här igen men jag anser att jag inte har nåt väsentligt att rapportera om. Dagarna rullar på, den ena är den andra lik, inget särskilt händer. Har varit förkyld som bara den, varit till Söderhamn med Tilde, varit till Skärså och ätit, varit på två möten med HIBF, fått massage ett antal gånger...ja det är inte så mycket som händer.

En av anledningarna till att jag inte skriver här så ofta är att "vissa" inte ska veta allt jag gör, vilka jag umgås med. Det blir så j-a mycket snack har och analyser har jag märkt! Nog för att jag är vuxen och är berättigad att göra vad jag vill så är det en del som inte får in det, eller kanske man ska säga inte VILL ta in det.

Det finns en text som beskriver ganska bra hur jag känner:

"Du kräver ingen ska lägga sig i
hur Du väljer att leva ditt liv
Själv har Du åsikter jämt om allt
och lägger näsan i blöt konstant
Du tycks alltid veta bäst
och nyfikenheten gör Dig till en pest
Det här är mitt liv, min tid
och jag gör vad jag vill"

/Tina

Inga kommentarer: