tisdag 8 juni 2010

Detaljer i mitt hem!

Så har jag äntligen fått upp några tavlor i mitt kök. Bilderna vann jag på Tradera, exakt sådana som jag varit på jakt efter, och i helgen hittade jag ju ramar på IKEA. Ett litet minus är att jag inte köpte flera ramar...har ju flera bilder kvar att sätta upp. Men jag köpte bara två ramar utifall jag inte skulle tycka att dom passade in...men det gjorde dom ju! Gillar!!!
Hyllan på min tv-bänk ser ut så här, med kronan, en murgröna, ljus och min vita godislåda! Efter lite provning av placering till höger och vänster så blev jag väldigt nöjd! Nu ska jag bara ha en avlång, ganska smal vit ram för mitt andra projekt som jag tänkt ut! Så kan jag nog anse det där hörnet av mitt vardagsrum som slutfört! Bara resten kvar då... har sett en skitsnygg lampa i skyltfönstret på Björkmans som jag skulle kunna tänka mig att ha bredvid soffan. Ser ut som att den är byggd på typ ett kamerastativ om ni förstår vad jag menar, med en vit lampskärm... Skulle göra sig väldigt bra hos mig...


/Tina


Inga kommentarer: