tisdag 20 oktober 2009

SÄLJES: DISNEYBÖCKER!!! SÄNKT PRIS!!!!

Säljer härmed min (älskade) samling av Disneyböcker.
Alla böcker är olästa, knappt bläddrade i och helt nya!
Urval av titlar: Snövit, Törnrosa, Bambi, Aladdin, Björnbröder, Oliver och gänget, Mulan, Herkules, Tarzan...
Totalt 20 böcker.
Ungefärligt pris i butik 2100-
Mitt pris 500-
OBS! NU 250- !!!

Släng in en kommentar om Ni är intresserade!

/Hulda

Ett bokpaket som julklapp till barnen kanske...?

Fina Disney-illustrationer och stor, lättläst text...


2 kommentarer:

Lena sa...

Jag köper dom gärna!
Du kan väl ta med dom till jobbet nån dag nästa vecka så kan jag kika in där.
Mvh
Lena Eriksson

Hulda sa...

Hej Lena!
Japp, dom blir dina!Tar med dom till jobbet på måndag och sen har jag dom kvar där så du kan kika in när du vill under veckan!
Mvh Tina